An Unbiased View of webmehr

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

امروز هم رفته بودم اطاق بازجوئی. زندان است و باز جوئی های مکررش. بازجو اطاقش را عوض کرده بود. همان بازجوئی که بارها گفته ام خیلی باهم دوست هستیم. کنار میز اطاقش دو دستگاه کامپیوتر وصل به اینترنت بود. لب تاپ خودم را هم که شب دستگیری از منزل آورده بودند کنارش دیدم. نا خود آگاه آهی کشیدم. بازجو پرسید چرا آه؟ گفتم یاد وب نوشت افتادم. که دو ماه و ده روز است از آن بی خبرم.. یک وقتی سایتم جزئی از خانواده ام بود. بازجو گفت از همین امروز می توانی از همین جا آن را بنویسی و منتشر کنی.

افراد وقتی برای اولین بار وارد صفحه سایت شما می شوند، دوست دارند بدانند که شما برای چه چیزهایی ارزش قائل هستید و آیا می توانید شرایط آن ها را درک کنید و علاقه ای به دیدن قوانین پیچیده حقوقی ندارند.

این ضربه خوبی برای آقایان بود كه گمان می‌كردند با چند تا آدم به نام اصلاح‌طلب روبه‌رو هستند چرا كه حالا خود را با توده‌های مردم روبه‌رو می‌بینند و این برای آنها دردناك است.

وي تاکيد کرد که سياست ما اصلا اين نيست که دنبال سلاح هسته اي باشيم.

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

دیروز هم فیاض زاهد، روزنامه‌نگار و از اعضای حزب اعتمادملی (به دبیرکلی کروبی)، را گرفتند.

نقد و برررسی : نیاز است که طراحی سایت وکالت به گونه ای باشد که امکان نقد و بررسی مشتریان وجود داشته باشد، تا آن ها مشتاق شوند بیشتر با شما کار کنند.

ابتکار برخی از اعضای مجلس خبرگان برای حذف آیت الله دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران متوقف شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

 اگر درایت و تدبیرخردمندانه شما نبود هر كاری میخواستند میكردند... من آن لیست را دیدم ... تلویزیون حق ندارد حتی در مدیریت جدید هم حق ندارد تصویر من را پخش كند ... همه ضررها بخاطر این است كه عصر خودمان را فراموش كردیم .

به گزارش بازتاب آنلاین ، به نقل از مجمع تشخيص مصلحت نظام، پيام تسليت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مناسبت در گذشت حجت‌الاسلام سيدعبدالعزيز حكيم به اين شرح است: انالله و انااله راجعون درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمين سيدعبدالعزيز حكيم رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق باعث تاسف و تاثر خاطر گرديد. شخصيت ارزشمندي از ميان مردم عراق دارفاني را وداع گفت عالمي وارسته و مبارز كه سالهاي متمادي براي احقاق حق ملت عراق با رژيم صدام مبارزه كرد و پس از آن نيز همواره در راه استقلال ويكپارچگي عراق ايستاد. ارتحال ايشان را به عموم ملت عراق، حوزه‌هاي علميه، مراجع عظام و علماي اعلام نجف و قم، مجلس اعلاي اسلامي عراق بخصوص خاندان شهيدپرور حكيم و فرزندان برومندش بويژه جانشين شايسته آن مرحوم حجت‌الاسلام جناب آقاي سيدعمار حكيم تسليت گفته از درگان خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر واجز مسالت مي‌نمايم.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاورین مجموعه ثبت یار مشاوره رایگان دریافت نمایید.

سلام آیا امکان دارد مهر شرکت و شعبه مثل هم باشد ؟ مدیر عامل شرکت و مدیر شعبه یک شخص است .تشکر

Report this wiki page