Everything about شرکت وب مهر

Wiki Article

رییس مجلس خبرگان رهبری لزوم رعایت حق افراد در دفاع از خود را از دیگر محورهای مهم سخنان رهبری دانست و خاطرنشان كرد: این موارد (محورهای سخنان رهبری) می‌تواند ملاك عمل قرار گیرد و یك وظیفه قانونی است واگر مباحث افراد صاحب نظر مورد عمل قرار گیرد می‌توان شرایط بهتری در جامعه پیش بیاید.

من این حرفها را قبلا هم از ایشان شنیده بودم و اشك ایشان را كه از خلوص بود دیده بودم... آن روزی كه روزهای دفاع مقدس بود همان روزها هم همین جور دعواها بود ، خیال نكنید نبود ، به حافظه مراجعه كنید این دعواها بود.

 وکلا نیز اگر بخواهند از مشاوره تلفنی استفاده کنند با مشکلاتی مثل عدم دسترسی به مدارک موکل و یا عدم امکان دریافت هزینه از موکل رو به رو خواهند شد.

SSL certificaat Hoge effect Deze Web site bevat geen SSL-certificaat en uw gegevens worden gecodeerd door wat kan worden gezien door een

سئوال سختی است. من امیدوارم که شیوه کنونی آقای هاشمی همچنان ادامه پیدا کند.

این روزها شاهدیم كه صداوسیما و برخی رسانه‌های جریان حاكم اقدام به انتشار مطالبی می‌نمایند كه تا قبل از اثبات صحت و سقم آنان، در حكم اكاذیب بوده و منتشر كننده آن، دست‌كم، ناشر اكاذیب و معاون در افترا، به جهت انتشار غیرقانونی آن‌ها خواهد بود.

در جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان خبرگان با رهبری ، آیت الله شاهرودی، رییس پیشین قوه قضائیه ، تهیه درخواست مذكور را به اطلاع ایشان رساند كه با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد.

سید محمدعلی ابطحی، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز که به اتهام دخالت در حوادث بعد از انتخابات در زندان به سر می برد، در اتفاقی بی سابقه، وبلاگش را از درون زندان به روز کرد، عکسی را که گوشه مطلب مشاهده می کنید، تصویر امروز ابطحی در زندان است.

همه حکایت دوستی خاله خرسه را شنیده ایم. این مثل برای کسانی به کار می رود که از سر نادانی و خوش خیالی و به گمان آنکه کاری نیک انجام می دهند اما با سنگ سری می ترکانند.

متاسفانه علاوه بر برخی افراد غافل، گروهها و جناح های دارای مطامع سیاسی درداخل نیزبا دشمنان همنوا شده، بر بسترشایعات و شبهاتی که بنیان های حقوقی و اخلاقی و سیاسی انقلاب و کشور را درهم می شکند با سواستفاده از احساسات عمومی به قدرت و مناصب مورد نظر دست یافتند.

Page Material The content you see on the website page is identical written content any visitors will see. To edit this content, click the " Edit This Website page" backlink (display me) as well as the website page will improve to enhancing mode.

رییس مجلس خبرگان رهبری به وضعیت فعلی جامعه به خصوص مسایل اقتصادی اشاره كرد و خطاب به مسولان ذیربط مسوولان ذیربط گفت: باید بیش از پیش كار كنید، ما مشكلات زیادی در كشور به خصوص در عرصه اقتصادی داریم و باید این مسایل حل شود.

وقتی مشکل حقوقی برای یک فرد پیش می آید، نیاز دارد که از یک وکیل مشاوره بگیرد ولی دسترسی فیزیکی در همان لحظه به وکیل کار آسانی نیست.

متن کامل نامه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه به این شرح است :

Report this wiki page